Tuesday, March 30, 2010

怀念做阿瑛同BB奶的日子

好耐好耐……
都无响度post过啦……
好怀念尼种写住广东话同你地讲话的方式……
好挂住你地……

今日又收到金燕姐嘎sms……
记得每一年都系巨提醒我地金马伦之纪念日……
巨话有巨一日都回提醒我地尼果纪念日……
真系真系好多谢巨……
讲真果句……
我真系无记得jo……
但系又有几多个记得上一年geh尼一刻你响度做咩?

-----------写番华语啦--------------------------
两年又过了……
就这样我们毕业了两年……
断断续续的联络……
也算保持了老朋友的关系……

自己也在外地读了差不多一年的书……
也即将要结束Foundation的生活……
有时回想如果当初的自己没有自己去到KL……
留在Form 6 或者去了金宝UTAR……
我会怎样?
真的想像不到……
在这里的一切都很新鲜……
从不熟悉到熟悉……
总算是习惯了这里的环境……

但有时候……
还是很怀念大家在一起玩的时候……
很怀念你们叫我的绰号的时候……
很怀念大家一起吹水的时候……
当你们想起的时候……
嘴角会不会微微翘起?=)

下个月考完试很希望与你们聚一聚……
能的话我会定在四月17或18号……
到时候落实时希望大家都能够出席……

~~你们依然是我好朋友~~

3 comments:

  1. It had really been a long time. It should be the 31st at home. It is only still the 30th of March over here. Just one more day over at home will be one year since I left home and came over to US. Hope everyone is doing well and doing ur best in everything. I guess many of you guys or girls already have a gf or bf. Take care anyways...haha....

    ReplyDelete
  2. Ya...rmb it was the day before you went to US last year...Hope u doing good oso...
    btw...say many of us got bf/gf edi???
    how bout u????lolx...

    ReplyDelete
  3. i dont know..i am just guessing about the bf and gf...lol..i am still single and will stay single btw...haha...should be april fool soon over there...careful not to get trick...

    ReplyDelete

讲讲讲讲~~~
留留留留~~~